top of page

Musikhjælp Scenesetup ansøgningen skal indeholde:

 

Kontaktinformation

Navn på festival/event*

 

Foreningens navn

 

Evt. CVR-nummer

 

Kontaktperson*

 

Telefonnummer*

 

Email*

 

Link til mere info om jer*


 

Lokation for festivalen/eventet 

Region*

 

Adresse*

 

Postnummer*

 

By*


 

Tidspunkt for festivalen/eventet 

Primær startdato - vælg dato for opsætningsdag*

 

Primær slutdato - vælg dato for sidste koncertdag*

 

Evt. alternativ startdato - vælg dato for opsætningsdag 

 

Evt. alternativ slutdato - vælg dato for sidste koncertdag

 

Evt. noter/kommentarer ift. tidspunkt


 

Motiveret ansøgning

Kort beskrivelse af jeres festival*

 

Hvad er festivalens formål/vision?*

Beskrivelse af holdet bag – hvordan er festivalen organiseret?*

Hvad skal scenesetuppet bruges til? Notér gerne jeres foreløbige musikprogram, hvis muligt, eller hvilke typer artister/bands I ønsker at booke.*

Hvad er jeres motivation for at ansøge? Hvad vil Musikhjælp Scenesetup kunne bidrage med?*

Budget (foreløbigt)

For at sikre de bedste forudsætninger for at støtte jeres festival/event med Musikhjælp Scenesetup, vil vi gerne have indblik i jeres (foreløbige/estimerede) budget, herunder:

  • Samlede indtægter - eksempelvis billetsalg, barsalg, fonde/støtte o.l.

  • Samlede udgifter - eksempelvis musikerhonorar, produktion (plads, strøm, vagter, catering, bar) o.l.

Festivalens samlede budgetterede udgifter*

Festivalens samlede budgetterede indtægter*

Upload budget*

 

Evt. kommentarer


 

Plantegning 

Vi vil gerne have en plantegning over, hvor scene, FOH osv. skal stå. Placeringerne kan selvfølgelig nå at ændre sig, men plantegningen giver os et godt indblik i jeres tanker om festivalen. 

 

Upload plantegning*

Evt. kommentarer


 

Baggrundsinfo

Antal personer i arrangørteamet*

Aldersfordeling i arrangørteamet*

 

Antal frivillige (hele perioden)*

 

Antal artister/bands*

 

Publikumskapacitet*


 

Betingelser

I bedes krydse hvert enkelt felt af herunder, så vi ved, at I har læst og forstået alle betingelser.

 

Når I ansøger, forpligter I jer til: 

  • At sikre at alle tilladelser til lovlig afholdelse af festivalen er på plads inden afvikling. I bedes sende disse så hurtigt som muligt, hvis I får tildelt Musikhjælp Scenesetup.*

  • At sikre at setuppet kan køres helt hen til scenens placering. Se video.*

    • NB: setuppet transporteres med en kassevogn med trailer (ca. mål: højde: 4,8 m. Længde: 10 m. Bredde: 3 m.). Vær derfor opmærksom på, at setuppet ikke kan transporteres gennem porte m.v.

  • At lave en plantegning over, hvor scenen, FOH o.l. skal stå.* 

  • At deltage i løbende produktionsmøder om nødvendigt.*

  • At deltage i produktionsworkshops, der udbydes, hvis I får tildelt Musikhjælp Scenesetup.* 

 

Under jeres festival skal I kunne stille følgende til rådighed:

  • Fire stagehands til opstilling og nedpakning. Stagehands skal også være klar til nedpakning om natten lige efter sidste koncert.*

  • En stagehand og en stage manager under koncertdagene.*

  • Natteopsyn med scenen, når den ikke er i brug. Udstyret er forsikret med den forudsætning, at der holdes opsyn med udstyret – også om natten.*

  • En tidsplan og riders fra musikerne (inkl. kanalliste og stageplot). *

  • Mad og drikke til teknikere gennem dagen.* 

  • 32a strøm ved scenen.*

  • Parkering lige ved scenen. Setuppet skal kunne køres helt frem til sceneplaceringen. *

  • Kørefast underlag og ikke alt for skråt terræn. Dvs. ingen sand, blød jord eller våde græsområder.*

  • Køreplader om nødvendigt.*

 

Evt. kommentarer til jeres ansøgning

bottom of page