Musikhjælp Scenesetup ansøgningen skal indeholde:
Kontaktinformation
Navn på festival/event*
Foreningens navn
Evt. CVR-nummer
Kontaktperson*
Telefonnummer*
Email*
Link til mere info om jer*
Lokation for festivalen/eventet
Region*
Adresse*
Postnummer*
By*
Tidspunkt for festivalen/eventet
Primær startdato - vælg dato for opsætningsdag*
Primær slutdato - vælg dato for sidste koncertdag*
Evt. alternativ startdato - vælg dato for opsætningsdag
Evt. alternativ slutdato - vælg dato for sidste koncertdag
Evt. noter/kommentarer ift. tidspunkt
Motiveret ansøgning
Kort beskrivelse af jeres festival*
Hvad er festivalens formål/vision?*
Beskrivelse af holdet bag – hvordan er festivalen organiseret?*
Hvad skal scenesetuppet bruges til? Notér gerne jeres foreløbige musikprogram, hvis muligt, eller hvilke typer artister/bands I ønsker at booke.*
Hvad er jeres motivation for at ansøge? Hvad vil Musikhjælp Scenesetup kunne bidrage med?*
Budget (foreløbigt)
For at sikre de bedste forudsætninger for at støtte jeres festival/event med Musikhjælp Scenesetup, vil vi gerne have indblik i jeres (foreløbige/estimerede) budget, herunder:
-
Samlede indtægter - eksempelvis billetsalg, barsalg, fonde/støtte o.l.
-
Samlede udgifter - eksempelvis musikerhonorar, produktion (plads, strøm, vagter, catering, bar) o.l.
Festivalens samlede budgetterede udgifter*
Festivalens samlede budgetterede indtægter*
Upload budget*
Evt. kommentarer
Plantegning
Vi vil gerne have en plantegning over, hvor scene, FOH osv. skal stå. Placeringerne kan selvfølgelig nå at ændre sig, men plantegningen giver os et godt indblik i jeres tanker om festivalen.
Upload plantegning*
Evt. kommentarer
Baggrundsinfo
Antal personer i arrangørteamet*
Aldersfordeling i arrangørteamet*
Antal frivillige (hele perioden)*
Antal artister/bands*
Publikumskapacitet*
Betingelser
I bedes krydse hvert enkelt felt af herunder, så vi ved, at I har læst og forstået alle betingelser.
Når I ansøger, forpligter I jer til:
-
At sikre at alle tilladelser til lovlig afholdelse af festivalen er på plads inden afvikling. I bedes sende disse så hurtigt som muligt, hvis I får tildelt Musikhjælp Scenesetup.*
-
At sikre at setuppet kan køres helt hen til scenens placering. Se video.*
-
NB: setuppet transporteres med en kassevogn med trailer (ca. mål: højde: 4,8 m. Længde: 10 m. Bredde: 3 m.). Vær derfor opmærksom på, at setuppet ikke kan transporteres gennem porte m.v.
-
-
At lave en plantegning over, hvor scenen, FOH o.l. skal stå.*
-
At deltage i løbende produktionsmøder om nødvendigt.*
-
At deltage i produktionsworkshops, der udbydes, hvis I får tildelt Musikhjælp Scenesetup.*
Under jeres festival skal I kunne stille følgende til rådighed:
-
Fire stagehands til opstilling og nedpakning. Stagehands skal også være klar til nedpakning om natten lige efter sidste koncert.*
-
En stagehand og en stage manager under koncertdagene.*
-
Natteopsyn med scenen, når den ikke er i brug. Udstyret er forsikret med den forudsætning, at der holdes opsyn med udstyret – også om natten.*
-
En tidsplan og riders fra musikerne (inkl. kanalliste og stageplot). *
-
Mad og drikke til teknikere gennem dagen.*
-
32a strøm ved scenen.*
-
Parkering lige ved scenen. Setuppet skal kunne køres helt frem til sceneplaceringen. *
-
Kørefast underlag og ikke alt for skråt terræn. Dvs. ingen sand, blød jord eller våde græsområder.*
-
Køreplader om nødvendigt.*
Evt. kommentarer til jeres ansøgning